takk for allt du ga meg a

Skulle ønske du kunne se smerten min. Fordi ingen veit den er der. Jeg veit den er der ver dag. Jeg kjenner på den når jeg står opp og gråter over den når jeg legger meg. Jeg skulle ønske du kunne se hvor mye smerte du har gitt meg. Skulle ønske ett nei faktisk kunne bety det. Jeg skulle ønske du var slik jeg trodde du var. Jeg skulle ønske du ikke hadde fått meg ned på bunnen igjen.

Jeg skulle ønske jeg hadde så mye makt att jeg sa att nok er nok. jeg skulle ønske jeg kunne se meg selv som en sterk person. Jeg skulle ønske jeg var noe mer en en usle liten person. Jeg skulle ønske, jeg skulle ønske, ønske jeg kunne fjernet de tiden og heller hatt det kjempe bra nå.


glitter-graphics.com

Jeg veit att du ikke er verdt det......innerst inne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0