satelite

fått skikkelig dilla på vinner melodien fra mgp i helga. Jeg så ikke på sendinga, men fikk nå med meg att tyskland vant. Jeg synes faktisk denne sangen er litt fengende, noe som er litt spes siden den ikke helt er i min gate slik generelt sett.

Hva synes du om sangen???
en verdig vinner???


Jeg er ikke helt sikker på om jeg synes dette er en verdig vinner. kan hende det var noen bedre. Men jeg liker sangen fordi hun har en sær stemme, og liker det, og jeg blir så glad når jeg hører sangen, og jeg blir så glad når jeg ser denne videoen...det er noe ved henne liksom.



Jeg var ikke så veldig fornøyd når Norge stemte han derre didrik fyren videre, men men. Norge er kjent for å la fjortisene bestemme slik.

musikk er gøy

Kommentarer
Postat av: liseliten

Jeg elsker den sangen! Veldig fornøyd med at hun vant, enda den ikke er spesielt glam mgp-faktor.

2010-05-31 @ 18:08:58
URL: http://liseliten.com
Postat av: skyggebarnet

da er vi to

jeg måtte finne sangen og legge den inn på mobilen faktisk=)

2010-05-31 @ 18:13:35
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0