hmm

Hei og Hopp
I går hadde jeg fri, det var sinnsykt godt med en ekstra lang fri helg. Kost meg masse.
Jeg har blitt ett år eldre.

Nå begynner det å bli varmere her , og jeg begynner å grue meg litt til dette med å måtte gå i kort ermet, jeg må jo ikke liksom. Men det blir jo varmt da.
Mine armer er ikke så ille, det er overarmene som er verst. De er ikke pene.

Jeg skammer meg ikke så veldig, det er min kamp og min smerte.

Jeg har hat masse vondt, og jeg har det ennå. Lyst å bare bli liggende under dyna hele dagen og bare gråte vekk.
jeg har lyst å bare ligge der og ikke gjøre noen ting, innemellom har jeg ikke lyst å gråte en gang. fordi da klarer jeg ikke å stoppe. Innemellom har jeg bare lyst å ende allt. fordi livet er så blæææ....
jeg følte det sånn hele tida før. Det går mye bedre nå. er mer i perioder nå og da.
Har flere oppturer enn nedturer og det er godt. det er viktig.

I morgen begynner jeg tidlig. I dag har jeg satt på to klesvasker og i morgen er det vasking av gulvet. viktig med rutiner. snart blir det tur på meg også, besøke lille tuppa mi, gleder meg masse.
verdens beste venn det.


Kommentarer
Postat av: Liljen ~Life As it Is~

Kanskje du kan gå med sånn 3/4 ermer? :) Gruer meg litt til å gå med t-skjorte jeg også. Men har bestemt meg for å gi blaffen, andre folk har ingenting med dette å gjøre.

2010-05-28 @ 00:33:04
URL: http://liljen-lifeasitis.com
Postat av: skyggebarnet

du har rett i det Liljen, jeg har kke tenkt så langt faktsik.

jeg gir blaffen slik generelt, noe annet på jobb

2010-05-29 @ 18:48:43
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0