Forandringer

Jeg er mer rastløs enn det jeg egentlig tror selv. Jeg trenger forandringer ofte. Innemellom blir det bare ved tanken, og andre ganger igjen så bare må jeg gjøre ting.
Jeg har bodd på så mange steder siden jeg var 16, att jeg faktisk må tenke meg gjennom føre jeg faktisk husker alle stedene.
Nå har jeg vært der jeg er nå i snart 2 år,  2 år er ikke lenge tenker sikkert noen da. 2 år er kjempe lenge for min del. jeg har ikke bodd så lenge på ett sted uten om den gangen da jeg studerte.
Nå har jeg vært på samme jobben i to år snart, jeg har bodd akkurat der jeg bor nå i 1 år og 6 måneder. dette er ikke dårlig.

Men nå kjenner jeg att jeg trenger nye forandringer igjen. Helt siden jeg gikk på ungdomskolen har jeg ønsket å gå musikk fag på skolen. Men jeg har aldri følt meg flink nok, alle andre er flinkere enn meg, alle andre har masse mer talent enn meg...men det stemmer ikke, jeg tror faktisk jeg kan være akkurat bra nok til å gå musikk. så jeg har faktisk bedt om ett år permisjon fra jobben min og reise til sørlandet for ett år å gå musikk der. lære masse mer om musikk.
Man blir aldri helt utlært.


jeg har skrevet sang tekster for andre mennesker i mange år nå.
det er på tide jeg faktisk lærer litt mer om musikk, ha litt troen på meg selv kan faktisk ikke skade.
det er bare meg selv som er min egen hindring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0