tro og håp og kjærlighet å sånn liksom

Jeg er ikke verdens mest troende person i denne verden. Jeg forstår ikke alltid hvordan det kan skje så mye urett viss det virkelig finnes en Gud. Viss Gud finnes, så burde h*n i det miste la meg få lov til å ha det bra jeg og... Ikke det att min glede og mine sorger, og mine problemmer er det viktisgstte her  i verden. Men jeg har mine grunner til å ikke tro.

Nå synes jeg ting begynner å forandre seg. Jeg kjenner tre fantastiske peroner med en utrolig god tro. Di er alle tre personlig kristne og det er tre personer som jeg setter høyt. Og det er fantastisk å se på hvordan de klarer  å koble troen opp mot det som skjer i livene deres. bare det å klare å tro synes jeg er fantastisk nok.
Før ville jeg bare ledd litt av det å tro. Men hva er så galt med å tro??? fordi jeg føler att ofte så blir man sett på som en skikkelig treig person viss man tror, og det er kunn i visse miljøer det er tillatt.

Jeg har ikke noe prob med å være med i kristnemiljø, håper att en dag kansje jeg også klarer å se det de ser.
inntill videre koser jeg meg sammen med mine troende venner som faktisk har utrolig mye bra og si
glitter-graphics.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0