svada

det er skuffende å ta feil av folk. Noen menneske er som skikkelig tynn kaffe. Man  kan se rett igjennom de, andre igjen er litt mer pulver i,  og det er ikke så lett å gjennomskue de.
Jeg har ryddet i venne"gjengen" min. Og det føles godt. Nå er jeg ferdig. Nå gidder jeg ikke bry meg lenger, og det føles herlig. Jeg gidder ikke gråte mer over noen. Og sist men ikke minst så gidder jeg ikke lenger lure på om hva som sies, fordi min sannhet er min. jeg gir faen i deres.

I dag er det slik herlig farge på himmelen, den er rosa aktig og jeg elsker det når himmelen er slik. Jeg har ikke kamera tilgjengelig så jeg kan ikke ta bilder.
Får meg ny mobil om noen dager, den er rosa... min første rosa tlf.

spist soft is i dag. det er ikke ofte jeg spiser det, jeg liker kuleis bedre. is er godt det. spesielt når man blir spandert is på slik helt plutselig. slik helt uventa.
Min uke med ferie er snart ferdig, og det er i grunnen trist, men samtidig godt.


Kommentarer
Postat av: yvonne

sååå fiint skrevet......sier alt:)woiiiiiii til deg,,,,hipp hurra du er hærlig

2010-06-13 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0