oppsummering av mai

Oppturer/gleder:
masse fri dager og muligheten til å få hvilt ut, muligheten til å prate masse med gode venner,

traff en fyr som gjorde meg veldig glad,

grilling hos Y`en min

 

Nedtur(er):
savnet noen

Beste minne
kvelden da Yen min fortalte meg jeg er hennes beste venn

Verste minne:
såpass personlig att jeg ikke vill legge det ut her

Mest brukte ord:

slutt å kødd a

jeg er gla i deg

Månedens oppdagelse:
att jeg har gode venner

Månedens kjøp:
mic til pc

biola (jobber i bhg, det er livsviktig med biola da)

Månedens forandring:
farget håret mørkere

Månedens utfordring
:
økonomi

Månedens følelse:
trist

Månedens frustrasjon:
følelsen av å ikke være bra nok

Månedens sitat/motto:
du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg selv

Tv-serie:
like vanskelig vær gang, da jeg ikke kan se tvkannaler, og ikke savner det heller

Film:
ingen

Mat:
havre fras med jordbær biola

Drikke:
vann og te faktisk

Ting:
mobil
pc
gitaren min

Aktivitet
male og skrive


Kommentarer
Postat av: Liljen ~Life As it Is~

Så fin oppsummering :D

2010-06-03 @ 09:26:59
URL: http://liljen-lifeasitis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0