følelsen av å mestre

Ofte lar jeg være å gjøre ting, fordi jeg er redd for ikke å mestre. Jeg er i blant avhengig av att alt jeg gjør er helt og holdent, og det skal ikke være noe halvarbeid. da må jeg gjøre ting helt.

Jeg har spilt gitar i mange , mange år, jeg kan litt her og der, men er det noe jeg aldri har beveget meg ut på så er det tab. så man kan spille soloer osv. I allefall. så ble jeg fortalt litt om dette i helgen, og når jeg fikk forklart hvem streng som er hven i skjemaet og på gitaren, så gikk dette som en lek. Jeg ble kjempe glad inni meg. Endelig liksom.

Eb-------0-----|-------0-----|-------0-----|-------0---7-| 
Bb-----0---0---|-----0---0---|-----0---0---|-----0---0---|
Gb---0-------0-|---0-------0-|---0-------0-|---0---------|
Db-------------|-------------|-------------|-------------|
Ab-------------|-------------|-------------|-------------|
Eb-0-----------|-0-----------|-0-----------|-0-----------|

null betyr åpen streng og syv tallet betyr bånd nr 7- strengen er den nederste på gitaren.
jeg har alltid ikke forstått stort av dette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0