you lost me

Jeg har helt glemt at juni har blit til juli, oppsummering kommer.

da jeg var inne på bloggen til Ida Wulff i dag på min daglige tur innom hennes blogg. Hadde hun lagt ut en sang av Christina Aguilera... den heter You lost me.
Jeg har aldri vært spes fan av henne, men herre min, denne sangen var faktisk bra.



I am done, smoking gun
We’ve lost it all, the love is gone
She has won, now it’s no fun
We’ve lost it all, the love is gone


And we had magic
And this is tragic
You couldn’t keep your hands to yourself


I feel like our world’s been infected
And somehow you left me neglected
We’ve found our lives been changed
Babe, you lost me


And we tried, oh how we cried
We lost ourselves, the love has died
And though we tried you can’t deny
We’re left as shells, we lost the fight


And we had magic
And this is tragic
You couldn’t keep your hands to yourself


I feel like our world’s been infected
And somehow you left me neglected
We’ve found our lives been changed
Babe, you lost me


Now I know you’re sorry and we were sweet
But you chose lust when you deceived me
And you’ll regret it, but it’s too late
How can I ever trust you again?


I feel like our world’s been infected
And somehow you left me neglected
We’ve found our lives been changed
Babe, you lost me


Kommentarer
Postat av: Arvid

Utrolig bra - takk for at du fant den. Og da vet du hva som skjer... Jeg stjeler den over til min egen blogg! Håper alt står bra til!

Mvh Arvid

2010-07-06 @ 12:14:24
URL: http://aspergman.com
Postat av: skyggebarnet

Hei Arvid



hyggelig å høre fra deg=)

liker godt den sangen, det er noe med denne.



bra her, bra med deg da?



2010-07-06 @ 18:25:26
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/
Postat av: Arvid

Her går ting på det jevne, egentlig - bra vær for tiden, og det hjelper alltid på humøret!

2010-07-07 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0