torsdag 1 juli

I går hadde jeg verdens fineste ettermidag sammen med verdens beste venninne. Hun er en av di som virkelig forstår  meg. vi var på sentret og jeg handlet meg lommebok og caps på hm devided eller hva det heter og armbånd på glitter. Vi kjøpte oss is, jeg hadde sjokolade smak og kirsebærsmak i kjeks. og det var så godt. Vi satt ute på en krakk og sola sleika oss godt. Vi så ut som ett  nydelig svart hvitt bilde der vi satt... meg som den bleik fisken og venninna mi brun og nydelig.

Vi var å handlet i matbutikken etterpå, og det var sååååå koselig. Jeg er litt sånn att jeg synes ofte det er litt ubehagelig å gå på matbutikken, så detgjør jeg ikke med hvem som helst. Jeg handlet litt ekstra siden jeg  ble kjørt. Ikke vær dag jeg får sitte på i bil liksom.

det var godt å ha en slik fin dag. fordi vi begge trengte det slik=)

verden bli så fin med gode venner

vell hjemme leste jeg av strømmen. Det er nå jeg selvsagt skall legge ut om midagen jeg laget meg. Men det ble ikke noen midag på meg faktisk.

Q: hadde du en fin torsdag?
    hva bruker du og dine venner å finne på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0