torden og lyn

ingenting er verre enn å være redd. Før var jeg redd for veldig masse. Jeg var redd for mørket, redd for å gå i mørket,  Før var jeg redd for å bli sett. bli lagt merke till. Fortsatt liker jeg å være litt anonym, samtidig som jeg liker å skille meg ut og gå med masse farger osv.

Jeg er fortsatt veldig lett å gjøre redd og skremt. Jeg klarer å skremme opp meg selv bare med tankene. Jeg kan lage egne historier om ting, tro att skrittene jeg hører er folk som prøver å ta meg, men det er ingen bak meg. det er bare i hodet mitt.

En ting jeg er kjempe redd for, er torden og lyn på natta. spes mes skikkelig masse lyd og lys. Slik som det var natt til tirsdag. Jeg sov nesten ikke noe resten av natta, og jeg måtte selvsagt våkne opp og få meg meg allt sammen også. Og samtidig hendte det merkelige att nett dekningen ble borte på mobilen også, hvor ofte skjer det klokka ett om natta liksom????

Nei, en ting er sikkert, akkurat natt til tirsdag, var det ikke noe gøy å bo helt alene og ikke ha noen å snakke med.  Jeg gikk faktisk bort til vinduet og så på lysene, fordi det er noe spes med å se det ut av vinduet, noe annet å ligge i senga og våkne opp av lyset av lyn som slår ned.

Leste i avisa i dag om att lyn og torden været i natt har vært noe av det verste på kjempe lenge. og det er jeg i grunnen enig i. Og jeg trodde først att jeg kansje bare hadde fantasert og det ikke var så ille som det jeg husket det.
Mange andre mente vist det samme som meg, om att det var ille.

Våknet du av været?
redd torden og lyn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0