the sounds

Jeg er veldig glad i musikk. det former dagen. Og mange minner er festet til musikk. Jeg liker å kunne sette på musikk og vite det gjør dagen bedre. Jeg liker å føle jeg kan sette på en cd og att tårene strømmer. Jeg liker å kunne ligge og bare høre. kunne bare lytte og føle for noen usle minutter og vite jeg ikke er alene om å ha så masse rare følelser.

Jeg liker triste sanger og sanger med mening i. det kan ikke bare være svada.
jeg liker godt punk og metal og jeg likser spesielt godt  the sounds og silver og turbonegro.

the sounds er spesielle for meg. der har jeg masse fine minner knyttet till. Og jeg synes vokalisten er skikkelig rå. Jeg synes hun er ett bra forbilde. Jeg liker stemmen hennes. den er så rå, og jeg liker att hun tar det fult ut på scena.
jeg ser opp till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0