oppsummering av juni

Oppturer/gleder:

sol ute

delvis sol inne

ny mobil som er rosa

 

Nedtur(er):
savnet noen

oppdaget att en av mine bestevenner ikke er det

Beste minne
handle tur med ei venninne og vi spiste is og koste oss

Verste minne:
såpass personlig att jeg ikke vill legge det ut her

Mest brukte ord:

awwwwwwwww

Månedens oppdagelse:
att jeg har gode venner

Månedens kjøp:

ny mobil

Månedens forandring:

fått mere farge

Månedens utfordring
:
økonomi

Månedens følelse:
trist

Månedens frustrasjon:
følelsen av å ikke være bra nok

Månedens sitat/motto:
du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg selv

Tv-serie:
like vanskelig vær gang, da jeg ikke kan se tvkannaler, og ikke savner det heller

Film:
i taket lyser stjernene

Mat:
havre fras med jordbær biola, salat med sukkererter

Drikke:
vann og te faktisk

Ting:
mobil
pc
gitaren min

Aktivitet
male og skrive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0