diverse

Hei hei alle sammen =)

I natt er det spådd skikkelig torden vær igjen, det blir spennende og se hvor mye søvn jeg får i natt. Slik generelt har jeg sovet kjempe lite i det siste. Men jeg håper jeg får sove mer snart. Fordi merker jo att jeg trenger litt søvn igjen.
Konstant sliten=(

Jeg var på jobb i dag, og begynte på jobb kvart på syv, så var oppe litt føre seks...gjett når jeg våket..
joda, jeg var våken 04.
det er faen i meg for tidlig.

bestilt meg masse  stasj till hullene i ørene mine.
di har jo så masse å velge mellom.
har du hull i ørene?


En annen ting jeg lurer på, jeg føler jeg alldri blir fornøyd med bloggen min.
hvor ambefaller du å ha bloggen?
jeg hadde på blogspot en stund, men, i tre år faktisk. Men valgte å heller gå hit.
jeg ville ikke på blogg.no pga der er det bare konkoranse preg over det hele. og blogging handler ikke om å komme på toppen av en liste, men om å formidle noe man kan stå for osv. si sin mening.
Jeg har lyst på å kunne bruke flere kategorier, og lyst på en liste over blogger jeg leser osv. Jeg liker veldig godt denne siden, men jeg savner litt å kunne velge skrifttyper osv.
noen som har noen tips????

Nå skal jeg dusje snart, ingenitng er bedre enn det i grunnen, og siden jeg allerede har vakset osv, så trengte jeg ikke tenke på det i dag. weeeee


Kommentarer
Postat av: liseliten

wordpress is da shit! :D WP har alt! Alt du kan drømme om ;) Det har lynt og tordna her i dag :/

2010-07-17 @ 23:59:38
URL: http://liseliten.com
Postat av: skyggebarnet

Lise, kan du hjelpe meg å komme i gang på wordpress??? få over det jeg har har og få en noenlunde grei layout

2010-07-18 @ 21:44:46
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/
Postat av: Emilie

aww, jeg blir litt rørt da, og kanskje har du rett, kanskje jeg til og med er tilbake om få måneder. Men nå må jeg nok holde meg til min egen magefølelse :)

men hvis det hjelper, skal jeg si ifra til deg med en gang jeg starter opp igjen, hihi ^^

2010-07-19 @ 19:58:10
URL: http://www.sjokoladebolle.blogg.no
Postat av: skyggebarnet

Bare hyggelig Emilie...

jeg tror det er viktig å lytte på sin egen magefølelse, fordi det er bare den som er rett.



håper du nyter blogg pausa di godt i allefall, og jeg gleder meg til du blogger ijgen=)

2010-07-19 @ 22:58:49
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0