ny blogg

Første blogginnlegget på en ny bloggdomen er alltid like spennende. Dette er faktisk første gangen jeg skifter blogg. har siden 2006 blogget på blogspot.com. Men nå var tiden inne for å prøve noe nytt.

Akkurat nå snør jeg mer eller mindre inne. Det er koselig å sitte inne og ha det godt og varmt når snøen laver ned ute. Det er koselig å se att vinterne fortsatt er her. Jeg liker vinteren. Jeg liker at det er snø og kaldt. Liker å ha lua godt over øra og gå ute.....bare ikke når det er snøstorm.

Kameraet mitt ligger å tørker seg etter at det falt i snøen da jeg var ute å tok bilder av snøen.

Legge ut bilder her en dag.

 

Q: synes du det har kommet nok snø?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0