venner

Venner er kjempe viktig.
Jeg er en av de som ikke har så mange, men de jeg har betyr verden for meg og  ennå mer.
Fra høsten av ønsker jeg  å gå på skole i steden for å jobbe. Gå ett skole med musikk fag og være der jeg har vennenen mine. En del av meg gruer meg litt og, fordi det er jo ett stykke unna, men det skal samtidlig bli godt og være ett helt annet sted, og kunne treffe vennene mine når jeg selv ønsker det. de to vennene jeg har her jeg bor akkurat nå, de hveit jeg goså att jeg har selv om jeg blir unna de en stund og jeg kommer tilbake igjen også.

Jeg er redd for å flykte fra problemer, men jeg synes dette er den rette tiden til å faktisk flytte litt på seg, og gjøre noe annet, og det gjør ikke noe om jeg blir lutfattig i mellomtida, bare jeg følger en drømm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0