Oppsummering av Mars

nå er mars over og april er på vei. Akkurat som jeg gjorde i min forrige blogg skal jeg oppsummere måneden på samme vis som på den gode gamle

Oppturer/gleder: jeg bestemte meg for å søke skole fra høsten av. slik virkelig bestemte meg for det.
jeg reiste å besøkte en venn av meg som jeg har planlagt å besøke i tre år.
Jeg slettet visse personer alle steder.

Nedtur(er): føle att jeg mistet en veldig god venn

Beste minne: roadtrip till vennesla på jakt etter joron....

Verste minne: visse meldinger jeg fikk en sen kvell.

Mest brukte ord: helvette heller

Månedens oppdagelse: att jeg faktisk kan

Månedens kjøp: masse skjørt og tights

Månedens forandring: blitt ennå tynnere

Månedens utfordring: økonomi

Månedens følelse: konstant sliten, mangel på livsglede

Månedens frustrasjon: følelsen av at jeg ikke får lov

Månedens sitat/motto: du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg selv

Tv-serie: ingen da jeg ikke har tv

Film: jeg så hannah montana filmen, men den var kansje ikke akkurat en favoritt....

Mat: Pasta og kylling

Drikke: Pepsi Max – som alltid

Ting: Mobilen? Pc’en?

Aktivitet:  male og skrive

Månedens favoritt: liljen, hun skriver om ting som treffer meg for tiden, og mewkid

Beste innlegg: Liljen sitt innlegg  om at man kan se bra ut selv om man er tykk

Blogginspirasjon: voe


Kommentarer
Postat av: Liljen

Aaaw, takk skal du ha <3

2010-04-01 @ 15:31:03
URL: http://liljen-lifeasitis.com
Postat av: skyggebarnet

bare hyggelig vennen

veldig glad over å kjenne personen bak bloggen din... setter pris på å lese den=)

2010-04-01 @ 22:49:36
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0