oppdattering

Vært noen dager da har prioritert det å prøve å sove framfor det å sitte foran pcn.
Har vært masse å gjøre på jobben og masse møter på kvelden, så blir veldig godt å få helg snart nå. I kvell kommer ei god venninne av meg på besøk, og det blir hyggelig. Venter på henne nå. blir veldig fint og finne på noe med henne nå. Selv om ser henne mer eller mindre daglig blir det ikke helt det samme som å finne på noe på fritida.

I går kvell, etter møtet, så jeg på filmen "i taket lyser stjernene", og jeg kan ikke huske sist jeg så en så bra film. Sist jeg gjorde det må ha vært når jeg så max manus.

I helgen skal jeg ikke noe, og det blir i grunnen godt å ikke finne på noe. Har vært noe vær helg i det siste, så blir herlig med en slappe av helg.

Q: planer for helgen?


Jeg har ikke lappen forresten, og eneste måten å komme meg fram på er å gå, sykle eller ta tog/buss..... siden jeg går eller sykler 3 km en vei til og fra jobben, så må jeg innrømme att jeg har merket formen er bedre....
deet er gøy å se fram gang.... skyggen min er blitt tynnere=)

Kommentarer
Postat av: liseliten

Lilla sko <3

2010-04-24 @ 19:04:06
URL: http://liseliten.com
Postat av: skyggebarnet

elsker lilla jeg=)

2010-04-24 @ 21:39:29
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0