mobbing



Har du noen gang mobbet???

har du noen gang fortalt noen att de ikke er pen nok, ikke er tynn nok, ikke er kul nok, ikke er morsom nok, att noen er stygge og feite og ikke er verdt noen ting?

Har du noen gang tenkt over att ordene , de betydde kansje ikke så mye for deg, men for personen du sier de till, betyr de kjempe masse. Har du noen gang tenkt over att mobbingen som kansje virket sååå uskyldig på ungdomskolen og barneskolen og vgs kan være med på å ødelegge en annen persons liv?

Viste du at det daglig er barn og unge som mobbes?
viste du at mange av de som tar sitt eget liv er blitt mobbet?
det kan kalles drap det.

Alle ord og handlinger som sårer noen, setter dype spor.

jeg har selv blitt mobbet. Jeg har selv sittet utenfor gjengen hele mitt liv.. jeg har gått uten venner, jeg har sittet for meg selv fordi jeg ikke torde gå ut. Jeg har kuttet meg selv til blods fordi jeg hadde det så vondt inni meg.

du kan hjelpe andre, du kan la være å mobbe.
du kan være en venn
du kan gjøre en annens verdag bedre, bare ved å smile og si hei

hvorfor må vi være så slemme mot verandre?


Kommentarer
Postat av: liseliten

Mobbing er noe dritt! Små ord kan ødelegge stort!

2010-04-24 @ 22:33:56
URL: http://liseliten.com
Postat av: Charlotte

Jeg ble mobbet hele ungdomsskolen. Ble en selvskader. Jeg var den son ble mest mobba, og det var faen ikke lett!

2010-04-30 @ 21:28:02
URL: http://charlottesdager.blogg.no
Postat av: skyggebarnet

mobbing er grusomt, mange liv blir ødelagt



charlotte...trist du ble mobbet. det er så slemt og drive på slik

Mobbing utløser så masse i ettertid å

2010-05-01 @ 23:07:44
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0