hvil i fred Anders

Det var tungt å motta beskjed om at Anders valgte å ta sitt eget liv på mandag. Det var tungt å vite at han ikke ønsket å være her lenger. Vondt å tenke på alle tankene som har faret rundt i hodet hans.

jeg savner deg Anders

Jeg savner  smilet ditt, jeg savner å snakke med deg, men sist men ikke minst savner jeg å tenke på at jeg bare kan slå på radioen og så er stemmen din der, fordi det er den ikke mer.

Vi lever i 2010, og alikevell så lir folk mobbet og uthengt fordi di er homofile.

jeg skammer meg over byen min, stedet jeg vokste opp på fordi flere der var slemme med han.

jeg savner deg Anders

du blir aldri glemt.

ditt smil har limt seg fast i hodet mitt, og du har en egen plass i hjerte mitt


Kommentarer
Postat av: Liljen ~Life As it Is~

Så trist :( Kondolerer

2010-04-13 @ 22:51:05
URL: http://liljen-lifeasitis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0