bra nok

Jeg lever i min egen boble. I min egen verden. Og der er det fantastisk fint. I min egen verden kan jeg late som om jeg faktisk er godt likt. Det er en god følelse. I blant så slipper den faktiske verden inn. Fordi jeg veit jo att slik er det ikke. Jegveit jo jeg ikke blir likt. Det merker jeg jo daglig.
Må bare finne den rette måten å komme meg ut av det på.
Er vanskelig å bare komme seg bort. Selv om det er det jeg bare vil.

Når jeg var liten var verden så herlig og fin.  PÅ mange måter er det fint å oppleve mye vondt også, fordi det er det man vokser på. Men jeg skulle ønske det kunne stoppe nå. Nå vil jeg oppleve noe fint også. Ikke bare piss. Jeg veit å at det ikke bare er i mitt hode, fordi andre har merket det og fortatlt det....
jeg skulle ønske jeg var bra nok

Kommentarer
Postat av: Arvid

Hei! Baseret på din blogg, vil jeg tippe du har flere venner enn du kanskje tror? Eller kanskje du ikke egentlig trenger så mange nære venner? Jeg vet jo ikke, men bare slenger ut en tanke. Verden var fin når du var liten, sier du. Og det er jo bra. For meg var livet som liten et helvete, pga sykdom, men er blitt vesentlig bedre etter fylte 50 år. Kanskje vi alle er dyttet inn i en situasjon hvor poenget er å lære noe nytt om livet? Men en ting er jeg helt sikker på; Du er bra nok.

2010-04-17 @ 03:30:33
URL: http://aspergman.com
Postat av: skyggebarnet

Hei Arvid

jeg har noen få men nære venner.... jeg føler ikke jeg trenger mer. men innemellom savner jeg di som bor langt unna....



trist når livet har vært ett helvette, mitt har også vært det, og det er ikke en god følelse.

du er en god person du, det har jeg alltid hat inntrykk av.. =)

2010-04-22 @ 20:28:30
URL: http://skyggebarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0